یادداشتهای انحرافی از فرهنگ

مرکز جهان اینجاست
یادداشتهای انحرافی از فرهنگ

مقام معظم رهبری:
یک مسئله هم مسئله‌ى فرهنگ است؛ که آقایان هم حالا معلوم شد که نگرانى دارید، بنده هم نگرانم.

مسئله‌ى فرهنگ، مسئله‌ى مهمّى است. اساس این ایستادگى، این حرکت و در نهایت ان‌شاءالله پیروزى،

بر حفظ فرهنگ اسلامى و انقلابى است و تقویّت جناح فرهنگى مؤمن، تقویّت این نهالهایى که روییده است

در عرصه‌ى فرهنگ؛ بحمدالله جوانهاى مؤمنِ خوبى داریم در عرصه‌ى فرهنگ و هنر؛ فعّالیّت کردند، کار کردند؛

حالا بعضى جوانند، بعضى دوره‌ى جوانى را هم گذرانده‌اند؛ ما عامل فرهنگى کم نداریم.

پیوندهای روزانه

بودجه برخی هیئت های مذهبی را انگلیس می دهد

شنبه, ۱۰ خرداد ۱۳۹۳، ۱۰:۲۶ ب.ظ

حاج مهدی سلحشور ذاکر اهل بیت، قبل از شروع روضه خود در هیئت شریکه الحسین(ع) استان مرکزی سخنان جالبی درباره هیئت‌ها و وظایف هیئتی‌ها و… مطرح کرد و گفت: برای بعضی از ماها جوری جا انداخته اند که اگر گریه کردی برای امام حسین همین بس است، در مقامات بالای بهشت در کنار امام حسین خواهیم بود، نه این نیست بخدا.



http://www.aletaha.ir/uploads/posts/2014-05/1399720903_aletaha.ir55.jpg


حاج  مهدی سلحشور گفت: برای بعضی از ماها جوری جا انداخته اند که اگر گریه کردی برای امام حسین همین بس است، در مقامات بالای بهشت در کنار امام حسین خواهیم بود، نه این نیست بخدا. حضرت زهرا سلام الله علیها در محضر پدرش نشسته بود، پیامبر فرمود: فاطمه جان قیامت روی من حساب نکن! هرکسی عمل خودش را داراست، اینکه من سینه زن هستم و من گریه کن هستم و این حرف ها نیست ارباب از تو عمل میخواهد.

 

سلحشور با اشاره به ابعاد پنهان انحراف در برخی هیئات مذهبی ادامه داد: دشمن دارد میلیاردی خرج می کند در هیات که من و تو روح حسینی نداشته باشیم، فقط گریه کنیم و سینه بزنیم، به تو چه ربطی دارد ظالم و مظلوم کیست؟ حق چه کسی است؟ استکبار دیگر چیست؟ میخواهند این تفکر را جا بیاندازند.
این ذاکر اهل بیت گفت: به والله العلی العظیم اسناد محکمی وجود دارد که انگلیس خبیث با تنها سه چهار واسطه دارد پول خرج می کند در هیئت ها،  به منبر امام حسین قسم حتی خبرش را دارم که به چه واسطه هایی این پول از کازینو دارهای انگلیسی به دست اینها می رسد.

 

حاج مهدی سلحشور در ادامه با اشاره به عمق نفوذ برخی از ذاکران اهل بیت در میان جوانان گفت: به بعضی از مداحان باید گفت تو که این همه مرید داری. پس چرا از شهدا صحبت نمی کنی؟ چرا در هیئتت یادی از شهدا نمی کنی؟

منبع: خبرگزاری دانشجو

۹۳/۰۳/۱۰
بصیر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی